Pornind de la premiza că producătorii români nu sunt cunoscuți nici măcar celor din apropierea lor, asociația noastră își propune să dezvolte un portal gratuit în care să adune un număr record de astfel de producători, capabili să reprezinte țara în piața românească dar și cea internațională. Proiectul vizează o adresare atât internă, cât și o promovare către mediul din exterior, pe o piață europeană și chiar mondială.
Pentru că totul pornește din interior, prima componentă a acestui proiect este o campanie menită să scoată în evidență beneficiile pe care le oferă consumul de produse de cât mai aproape de sursă. Cumpărând de cât mai aproape, banii rămân în interiorul comunității, rezolvând probleme legate de șomaj, taxe și impozite. Această componentă este valabilă și pentru proiectul legat de promovarea micilor producători de legume-fructe din apropierea aglomerațiilor urbane.
Pentru ca producătorul nostru să se poată ocupa de ceea ce știe mai bine, cărămidă a visului românesc, asociația noastră își propune să vină în sprijinul său ajutându-l să își facă cunoscut profilul companiei sale, începând de la produsele pe care le produce și terminând cu datele de contact.
Acest proiect este gândit ca un proiect intermediar în ceea ce privește promovarea companiilor mici și medii, adică a mediului de afaceri care reprezintă mai mult de 80% din economia românească.
Am apărut la televizor, la știrile PROTV. Ne onorează interesul. I